MARKETING SPECIALISTA/KA VE SLADOVNĚ – GALERII HROU
SLADOVNA PÍSEK o.p.s. je největší dětská galerie v ČR a možná i v celé Evropě. Hlavní dramaturgickou osou Sladovny je programový koncept „Galerie hrou“. V něm se spojují témata knižní ilustrace, animace, divadla i dalších uměleckých prvků s tím, co je pro rozvoj každého dítěte důležité a tím je “hra”.
„Galerie hrou“ je prostorem, kde si společně hrají a tvoří děti a jejich dospělí, kde se od sebe navzájem učí a kde je možné volně překračovat hranici mezi jejich světy.
Koho hledáme:
- Zapáleného člověka, který se na poli marketingu orientuje, vzdělává a zdokonaluje, přenáší své znalosti do praxe a jeho srdce pro marketing bije.
- Vnímavou bytost s citem pro jazyk český i anglický, jejíž tiskovky zaujmou.
- Kreativní duši, která je na sítích jako doma.
- Iniciativního člověka, který přetaví dění ve Sladovně do zajímavého obsahu
- Odvážlivce, jehož nevyděsí mezinárodní projekt.
- Komunikačně zdatného člověka, který jasně vystihne poselství Sladovny na mikrofon i na kameru.
- Nadšence, co má potřebu hledat možnosti, nové cesty a řešení.
- Tahouna, který domluvené dovede k úspěšnému výsledku.
- Parťáka, kterému je blízká vize Sladovny a její kultura, přitahuje ho koncept Galerie hrou a umělecké prostředí.
- … možná právě Vás?!
Co bude Vaší náplní ve Sladovně:
- příprava, realizace a koordinace marketingových strategií,
- tvorba marketingového mixu,
- příprava a distribuce tiskových zpráv a dalších marketingových výstupů a materiálů,
- analýza, monitorování a vyhodnocování efektivity marketingových činností,
- vyhledávání nových příležitostí,
- komunikace s médii, public relations,
- podílení se na vzniku propagačních materiálů,
- reprezentování organizace na eventech, jednáních s obchodními partnery a dalšími subjekty,
- komunikace s kolegy ve Sladovně a koordinace marketingových aktivit napříč organizací,
- správa databáze kontaktů,
- správa komunikačních kanálů organizace (sociální sítě, web, newsletter, offline kanály atd.).
Bez čeho se u nás neobejdete :
- pozitivní vztah k dramaturgickému konceptu Sladovny “Galerie hrou”,
- minimálně SŠ vzdělání (praxe v oboru výhodou),
- výborná znalost českého jazyka,
- znalost anglického jazyka je výhodou,
- výborné komunikační schopnosti,
- znalost marketingového prostředí a marketingových nástrojů,
- časová flexibilita, samostatnost a iniciativa
- komunikační schopnosti, vstřícnost, pohotovost v řešení nenadálých situací.
Co za to od Sladovny:
- Spolupráci na plný úvazek, umíme se ale domluvit i na zkrácené variantě.
- Nástupní mzdu ve výši 30 000 Kč a k tomu čtvrtletní odměny vyplácené na základě splnění stanovených cílů, jako bonus pak inspirující prostředí bohaté na setkávání s kreativními lidmi – to je odměna nevyčíslitelná.
- Příležitost realizovat se na samostatné pozici se smysluplnou náplní práce – když je ale třeba, kolegové ze širšího týmu se rádi zapojí se svými nápady.
- Příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji – při zapojování se do sladovnických projektů to jinak ani nejde.
- Živé, inspirující a přátelské prostředí s možností využít vlastní kreativní přístup (nejen) k marketingovým aktivitám,
- no a také 5 týdnů dovolené, sick days a stravenkový paušál.
A co teď?
Pokud je tato nabídka pro Vás, odpovězte na ni do 20.5. na email sarka.misturova@sladovna.cz a přiložte, prosíme, tyto náležitosti:
- motivační dopis, ze kterého vyčteme, čím Vás tato pozice zaujala a proč byste chtěl/a být součástí týmu Sladovny,
- aktuální strukturovaný životopis s kontaktními údaji, ať se o Vás něco dozvíme a máme možnost se s Vámi spojit,
- zpracování dvou témat z nabídky níže dle Vašeho pojetí:
1/ Jak hodnotíte aktuální marketingové výstupy Sladovny? Kde vidíte jejich silné a slabé stránky?
2/ Návrh na sestavení marketingového mixu Sladovny s rozpočtem 350 tis.Kč/rok.
3/ zpracování tiskové zprávy a plakátu k výstavě, podklady a informace zašleme na email po vyžádání
O vyhodnocení zaslaných podkladů Vás budeme informovat a následně pozveme vybrané uchazeče k osobnímu setkání, které plánujeme na 24.5.2024.