Tajemnice Městského úřadu Písek vyhlašuje výběrové řízení na místo asistenta/asistentky právního úseku kanceláře úřadu Městského úřadu Písek.
Druh práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend orgánů samosprávy
Náplň práce: spisové a administrativní práce, evidence právních a vnitřních předpisů města, vedení centrální evidence vyřizování stížností a petic, vedení agendy komisí a výborů, zpracovávání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města, zveřejňování zápisů v interním systému a na webových stránkách města, zveřejňování smluv v registru smluv, zveřejňování záznamů o poskytnutých informacích na webových stránkách města, správa participativního rozpočtu města, zabezpečení činností sekretariátu.
Doba výkonu práce: doba určitá – náhrada za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Předpokládaný nástup: 2. 1. 2025 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 6. 12. 2024. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – kancelář úřadu“.
Výběrové řízení – písemný test a pohovor s vybranými uchazeči/uchazečkami proběhne 12. 12. 2024.
Podrobnosti naleznete
ZDE.
Petra Měšťanová, tisková mluvčí